منتديات الانبا تكلا هيمانوت
 
jquery Ads




العودة   منتديات الانبا تكلا هيمانوت > المنتدى الاجتماعى > منتدى الشباب والشبات

الملاحظات

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 08-28-2008, 12:10 PM   رقم المشاركة : [261]
زائر
 
avatakla يوميات مينا ومريم ...قصة حب بين الصعيدى الاصيل والبنت الاستيل

الثامنه والعشرين



وصلنا المرة الى فاتت ان ريم كانت بتظبط امورها علشان توصل للي هيا عايزااه

نشوف مع بعض ايه الى هيحصل

ركبت مريم جمب ريم في الاول علشان رجل ريم المكسورة

وركب مينا قدام

بدأ مينا يفكر في الموضوع ويشوف ايه الى حصل علشان مريم يبقي اسلوبها كدا

وبدأت ريم تفكر ازاي تخلي مريم ومينا يكرهوا بعض

وبدأت ريم بعد معملت خطه محكمة لكل دا وهتبدأ مع مريم

ريم : مالك يا مريم مضايقه ليه


مريم : مش مضايقه ولا حاجه انتي هضايقيني بالعافية


ريم : لا شكلك مضايقه انا مش لسه عارفاكي يعني


مريم : وبعدين بقي يا ريم

ريم : طيب سوري يا مريم بس عايزه اعرفك حاجه


مريم : وانا مش عايزة اعرف حاجه يا ريم علشان خاطر ربنا


ريم : طيب ياريت تفهميني مالك علشان شكلك كده ميطمنشي


مريم : اقولك والله لقايمة مغيرة الكورسي مع حد تاني ومش قاعد
جمبك انتي كمان لو نطقتي بحرف واحد


ريم : لا لا لا خلاص خليكي


مريم : طيب اسكتي بقي علشان عايز شوية هدوء


ريم : حاضر


وسكتت فجأه كده ومسكت الموبيل



بعتت رساله لمينا



مضمون الرساله



مينا : انا مش عارف مريم بتعاملني وحش وعمال تقول كلام غريب مش عارفه ايه الى غيرها كدا


المهم رن موبيل مينا برساله النغمة



مينا : ياتري مين الى بعتلي رساله يارب تكون مريم
فتح الرساله لاقها من ريم ومكتوب فييها الكلام الي فاتت


راح قايم


وراح ناحيه مريم



مريم : ايه يابنتي مالك



مريم : لو سمحت روح اقعد مكانك وملكشي دعوة بيااا

مينا : علي فكرة اسلوبك وحش اوي معايا وانا مبحبش الاسلوب دا

مريم : ايوه عارفه بس انت شخصيا مينفعشي معاك غير الاسلوب دا

مينا : واشمعنا انا شخصيا علي اساس اني -- زويل ههههههههه


مريم : دمك تقيل بصرااحة


مينا : انتي كدا بصراحه زوديتها اوي وانا اسف اني قومت من مكاني علشان اشوفك مضايقه من ايه


مريم : طيب يلا روح اقعد مكانك وياريت تخليك في نفسك بس


مينا : اممممممممم اوكي


ورجع مينا قعد مكانوا تاني


وبدأت مريم تتكلم مع نفسها وتقول هوه ايه الي انا عملته دا مكنش المفروض اكلمه بالاسلوب دا

ففكرت في مسدج

اممممممممممممممممممممممم










امممممممممممممممممممممممممممم








امممممممممممممممممممممممممممممممممممم


























امممممممممممممممممممممم هتكتب ايه في المسج ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟







































































دا الى هنعرفوا مع بعض الحلقه الجاية



  رد مع اقتباس
قديم 08-28-2008, 12:13 PM   رقم المشاركة : [262]
زائر
 
avatakla

انا هانزل حلقتين مع بعض اى خدمة وانتظروا الباقى


  رد مع اقتباس
قديم 08-28-2008, 12:16 PM   رقم المشاركة : [263]
زائر
 
avatakla يوميات مينا ومريم ...قصة حب بين الصعيدى الاصيل والبنت الاستيل

الحلقة التاسعه والعشرووون




وقفنا المرة الى فاتتت



بدأت مريم تتكلم مع نفسها وتقول هوه ايه الي انا عملته دا مكنش المفروض اكلمه بالاسلوب دا




ففكرت في مسدج




ياتري كتبت ايه في المسدج



مسكت الموبيل وقعدت تفكررر



اكتبلة ايه



المهم بعتت المسدج



وكتبتلوا انا اسف










المهم مينا شاف المسدج وبصلها ورجع تاني يبص قدامه تاني
وفكر يقوم يكلمها بس كرامته مسمحتلوش
فقال يقعد ويستني الظروف هتعمل ايه





وبعد لحظاات











قامت مريم جمب مينا وقالته







مريم : مينا


مينا : نعم

مريم : انا سمعتك انت وريم بتتكلموا امبارح


مينا : بجد يا مريم

مريم : اها بجد

مينا : والله يا مريم كل كلمة قولتها لريم ساعه مكنا بنتكلم كانت من جوة قلبي


مريم : اممممممممممممم ( وشها احمر كدا طبعا مضايقه ) طيب ربنا يتتمم ليكم بخير


مينا : لا لا لا استني انتي فهمتي غلط خالص


مريم : غلط ايه وصح ايه والله انا مبقتشي عارفه الصح من الغلط

مينا : هههههههههههههههه ليه ان شاء الله

مريم : مينا بطل تهريج لو سمحت وفهمني في ايه

مينا : طيب اهدي يابنتي احنا في الاتوبيس ومعانا ناس

مريم : طيب هديت ممكن تتكلم بقي

مينا : لا ممكن تقعدي بقي وتهدي كدا ولما ننزل ان شاء الله هبقي افهمك كل حاجه


مريم : انت بتهرج يا مينا هوه انت فاكر اني هقدر استني لحد منوصل

مينا : مهو في احتمال 50 % منوصلشي ههههههههههههه

مريم : والله انت رخممممم مووووووووووت

مينا : ربنا يسمحك روحي بقي اقعدي وحاولي تفهمي من ريم علي منبقي نوصل


مريم : حاضرر :@@::@@:@@:@@@


مينا : ههههههههه والله البنات دي عايزة الولعه مش عايزه الى يكلمهم بالراحة
















***************************************


راحت مريم علشان توقع ريم في الكلام

مريم : ها يا ريم عاملة ايه دلوقتي

ريم : الحمد لله كويسة

مريم : طيب

ريم : بس انتي رجعتي لمودك تاني هوه انتي كنتي مضايقه من حاجة

مريم : لا لا ابدا بس مكنتش نمت كويس

ريم : اقصدك سمعتي المكالمة بتاعه مينا امبارح معايا

مريم : اها


ريم : علي فكرة يا مريم انتي صحبتي وصعب عليا اني اضحك عليكي او اقولك حاجه مصحلتشي

مريم : قولي يا ريم انتي عارفه اني بثق فيكي

ريم : مينا امبارح كان بيكلمك علي موبيلك
فانا رديت عليه
فقالي ايوه يا حبيبتي
مش عارفه بقي كان يقصدني ولا يقصدك

مريم : هوه انتي كنتي اتكلمتي

ريم : ايوة كنت قولت الوو

مريم : اها ممكن يكون مش ركز في الصوت بس

ريم : عايزة اسالك سؤال يا مريم

مريم : اتفضلي

ريم : هوه انتي بتحبي مينا ؟

مريم : نعم ؟؟ بتقولي ايه

ريم : ههههههههههههههههه هوه انتي بتحبي مينا

وفجأة




وفي ولهة من الوقت



سمع الجميع صوووووووووووت كداا



ياتري صوووت مييييييييييين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟




صووووووووووت السواق الريست يا جماعه هنريح هنا شوية ونكمل بعد ساعتين


مريم فرحت اوي ههههههههههههه انها مريحتش ريم ههههههههههههههههههه

نزل الجميع علي الطريق قدام فندق علشان يشربوا حاجه ياكلوا حاجة كدا يعني

وقامت قالتها ثواني هسأل مينا علي حاجة

ريم : اوكي














راحت مريم لمينا

مريم : مينا

مينا : نعم

مريم : انت وانت بتتكلم امبارح كنت عارف ان مين الى معاك

مينا : كنت عارف انها ريم

مريم : كنت عارف انها ريم وبتقولها ايوه يا حبيبتي ؟

مينا : لالالا في الاول كنت بكلمها علي اساس انتي

مريم : وبعدين

مينا : اتكملنا كلام عادي يعني وفهمتها اني ؟؟؟؟؟

مريم : انك ايه ؟

مينا : اني كنت عايزك انتي

مريم : طيب وليه مش خليتها تصحيني

مينا : مكنتش عايز اقلقك يا قمر

مريم : تقلقني :@

مينا : اها هههههههههههههه

مريم : والنعمة انت رخم

مينا : من بعض ما عندكم

مريم : طيب هروح اقعد مع ريم علشان مش تبقي لوحدها

مينا : لا استني نفضلها بقي وتعال نتغدي مع بعض

مريم : هتغديني ايه طيب

مينا : ههههههههههه في سندوتشات فول وطعمية هنا جنان ههههههههههه

مريم : هههههههههههههههه لا انا هروح اتغدي مع ريم

مينا : طيب هتتغدوا ايه

مريم : مش عارفه

مينا : طيب تعالي بس ندخل جوه ونشوف عندهم اكل ايه

مريم : طيب اوكي يلا






















***************************************


ريم قاعدة هتولع مريم سابتها هي ومينا ودخلوا المطعم
وجتلها فكرررررررررررررررررررررررررررة

ياتري هنعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

























هتعمل حاجه ظريفة اوي
























داالى هنعرفوا مع بعض الحلقه الجاية


  رد مع اقتباس
قديم 08-28-2008, 12:17 PM   رقم المشاركة : [264]
زائر
 
افتراضي

اى خدمة فاضل 3 حلقات وتخلص واخلص منكم عاااااااااااايز ردود دامدة ددا


  رد مع اقتباس
قديم 08-28-2008, 12:29 PM   رقم المشاركة : [265]

 
افتراضي

3 بس شكرااااااااااااا يا بولا بجد حلقة حلوة يلا هات الباقى بسرررررررررررعة


التوقيع: [imgr]http://www7.0zz0.com/2010/04/08/16/815291694.jpg[/imgr]
jesus_4ever غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-28-2008, 12:31 PM   رقم المشاركة : [266]
زائر
 
افتراضي

شكرا لمرورك بس اقرى دول الاول واشوف الردود


  رد مع اقتباس
قديم 08-28-2008, 02:00 PM   رقم المشاركة : [267]

 
افتراضي

الحلققتين اجمد من بعض يا بولاااااااااا
مستنييين الباقى بسرعه


التوقيع:

لااا تخـــــف لأنـــي معــك
white_heart غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-28-2008, 02:18 PM   رقم المشاركة : [268]
زائر
 
افتراضي

اوك شكرا يا توتو لمرورك


  رد مع اقتباس
قديم 08-28-2008, 03:50 PM   رقم المشاركة : [269]

 
افتراضي

حلقتين جمال جدا جدا جدا يا بولا وبجد نفسى اعرف النهاية اية متتاخرش عليا


سلامة ابن المسيح غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-28-2008, 03:51 PM   رقم المشاركة : [270]

 
افتراضي

شكرا بولا وكلنا متشوقين لحلقة النهاية


التوقيع:
"على هدبي ظل الموت,روحي تلفت,أيامي أنطفأت,انما القبور لي"(أي61,17)









yoyo2008 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
البوم(بتحس بى) لـ برسوم القمص اسحق بالاشتراك مع مريم شوقى ومريم بطرس avatakla منتدى الترانيم 0 09-24-2011 07:19 AM
الفرق بين الولد والبنت زمان ودلوقتى بنت الست العدرا منتدى المواضيع المحزوفه والمكرره 1 06-22-2011 02:35 AM
قصة كنز بين يديك ايمان منتدى القصص 5 11-16-2009 12:56 AM
مقارنه بين كمبيوتر الولد والبنت pishoy المنتدى الفكاهى 8 05-07-2009 10:30 AM
ترحيب ب مينا مينا بنت الانبا تكلا منتدى التعارف والترحيب بالاعضااء 3 06-19-2008 04:05 PM


الساعة الآن 02:04 PM


† هدف خدمتنا: "‎ذوقوا وانظروا ما أطيب الرب‎" مزمور 34 : 8 †
† مبدأ خدمتنا: "ملعون من يعمل عمل الرب برخاء‎" ارميا 48 : 10 †
† شعار خدمتنا: "ليس لنا يا رب ليس لنا لكن لاسمك أعط مجدا‎" مزمور 115 : 1 †