منتديات الانبا تكلا هيمانوت
 
jquery Ads




العودة   منتديات الانبا تكلا هيمانوت > المنتدى الاجتماعى > منتدى الشباب والشبات

الملاحظات

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 05-14-2008, 12:26 AM
زائر
 

avatakla يوميات مينا ومريم ...قصة حب بين الصعيدى الاصيل والبنت الاستيل

انا جايب لكم حلقات دمها خفيف خالص

شفتها فى منتدى تانى وقلت لازم اجيبهالكم

وكل ما احس ان الردود تشجع هانزل حلقه جديده لبقيه القصه

كفايه رغى كده ونبتدي.



الحلقة الاولى

مينا : لو سمحتي حضرتك...ممكن براية

مريم: ههههههههههههههههههههههههههه

مينا : حضرتك بتضحكي على ايه ممكن اعرف يعني لو سمحتي

مريم : مش عيب شاب في سنك يطلب براية ..ده احنا في جامعة

مينا : طيب معاكي شفرة...عشان المحاضرة هتبدأ خلاص

مريم : ايييييه..ايه شفرة دي..ممكن تسكت لو سمحت

مينا "بصوت عالى" : حد معاااااااه براااااااااية....او قلم زيااااااادة..ردوا

مريم : انت اكيد مجنون وطي صوتك الطلبة كلها بتضحك عليك

مينا : ويضحكوا ليه ولاد الدزمة دووووووووول

مريم : خلاص خلاص انا هنقل المحاضرة وبعدين اديلك تصورها

مينا : شكرا بس انقلي كويس ..وياريت تنظمي الكراسة



(اثناء ما المحاضرة شغالة ومريمشغالة كتابة ومينا هيموت عشان مش معاه قلم)



مينا : يا انسة خطك زفت زفت..انتي مش مسطرة الصفحة ليه ...وفين التاريخ الهجري .يادي النيلة عليا وعلى الجامعة

مريم : انت مالك ومال خطي مش كفاية هديلك تنقل مني وهتعطل انا

مينا : ليه وانتي عربية اصلك علشان تتعلطي..هما البنات متعطلين خلجة

مريم : انت انسان قليل الادب...بجد مش بتعرف تكلم البنات ازاي

مينا : لأ يا شيخة والنبي المرة الجاية تبقي تجيبيلي الكتالوج بتاعك



( مريم عشان رقيقة سكتت ومش عرفت ترد على مينا بحاجه وانتهت المحاضرة )



اثناء خروج الطلبة من المدرج...مينا حب يستظرف بس بطريقة غبية شوية


مينا وسط حشد من الطلبة بنات وولاد وكأنهم قطيع من المواشي


هررررررررررررررررررر...وضحكته سمعت كل اللي ماشي



(مريم بتحكي مع زميلتها من كلية تانية على مينا )



مريم : بصي يا هالة الولد ده....فضيحة فضيحة يعني...وحكتلها على اللي حصل

هالة : تلاقيه شاب تحفة...مش باين عليه استايل خالص..ده لابس بدلة وكرافت

مريم : بس تعرفي شكله وسيم اووووي...حاسة انه طيب وعلى طبيعته

هالة : اوووو...ده وسيم؟...ده مش حاطط نقطة جيل على شعره حتى..شعره منعكش جدا

مريم : يا ستي سيبك

هالة : على رأيك



خلص اول يوم في الجامعة وقبل النهاية بدقايق


مينا : يا استاذة يا انسة فين المحاضرة عايز انقلها هاتيها يلا يلا بسرعة

مريم : تنقل ايه يابني دي عشر ورقات غير في رسومات وجداول

مينا : ومالهم يعني عشر ورجات انتي هتخلفي وعدك ولا ايه

مريم : انا مقلتش كده بس في حاجة اسمها تصوير..اسرع يعني

مينا : هههههههههههههههههه اصور ايه بخطك الزفت ده..شوفي ...زفت

مريم: حقيقي انا غلطانة وكلام هالة باين عليه صح...بعد اذنك..اوف


سابته ومشيت .....


مينا: عليكي يا شيخة وعلى هالة وعلى الجامعة كلتها....وبرضه خطك زي الزفت

.

.

.

.

هاا ايه رايكم يا شباب

لو عجباكم اجيبلكم باقى الحلقات لو مش عجباكم عرفونى

المهم عندى رضاكم


avatakla10
رد مع اقتباس
قديم 05-14-2008, 12:41 AM   رقم المشاركة : [2]
زائر
 
افتراضي

انا عايز ردود جااااااامدة علشان اكمل ولو معجبتكوش قولو


  رد مع اقتباس
قديم 05-14-2008, 12:50 AM   رقم المشاركة : [3]
خـــــ الانبا تكلا ــــام

الصورة الرمزية ابن البابا
 
افتراضي

مرسى ليك يا بولا على الحلقه اكيد مستنين الباقى بجد جميله جدا
وشكله صعيدى صرف


التوقيع:
ربما كلمة شكر منك تعمل على زيادة الخدمة واستمرارها فلا تبخل بها







ابن البابا غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 05-14-2008, 02:58 AM   رقم المشاركة : [4]
عضو مبارك
 
افتراضي

حلوه اووووووووووووووي يا بولا بجد تحفه
ماليش دعوه انا عايزه باقي القصه بسرعه


oja غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 05-14-2008, 02:57 PM   رقم المشاركة : [5]
زائر
 
افتراضي

شكر لك يا بولا بجد قصة جميلة ومستنين بقيت القصة


  رد مع اقتباس
قديم 05-14-2008, 06:15 PM   رقم المشاركة : [6]
عضو مبارك
 
افتراضي

ايه يا بولا انت لسه هتسئل لالا انا مش بعرف استنى لازم تجيب الباقى بسرررررعه

ميرسى جدا هنتعبك معانا يلا مش مشكله هو اللى يعرفنا لازم يتعب شويه هههههههههههههههه ميرسى بجد لتعبك


pinknora غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 05-14-2008, 08:35 PM   رقم المشاركة : [7]
زائر
 
افتراضي

اكيد هانزل بقيت الحلقات بس لما اشوف ردود جاااااااااااااااااامدة اووووووووووووووى وشكرا لمروركم


  رد مع اقتباس
قديم 05-16-2008, 12:43 PM   رقم المشاركة : [8]
زائر
 
افتراضي

هااااااااااااااااااااااااااااااااااا


  رد مع اقتباس
قديم 05-16-2008, 12:44 PM   رقم المشاركة : [9]
زائر
 
افتراضي

avatakla5هااااااااااااااااااااااااااااااااااا باين عليهااااااااااااا مش عجباكم


  رد مع اقتباس
قديم 05-16-2008, 02:17 PM   رقم المشاركة : [10]
زائر
 
avatakla الحلقة التانية

الحلقة التانيه


"واليوم التاني....ولسة الحياة الجامعية لم تؤثر على تلاميذ الثانوية العامة...بس مع بلدياتنا مينا ...ماشية عكس خالص...مش عارف يتأقلم عليها"
" تعالوانشوف الايام والحياة الجامعية هتعمل ايه في مينا وهيتعامل معاها ازاي"
"كان
ميعاد المحاضرة الساعة 8 صباحا...كان مينا واقف قصاد المدرج من 6 الصبح مش عارف ليه ونبتدي

مينا: ديب ديب ديب انتوا يا ناس يللي هنا...افتحوا الباب

الساعي : يا فتاح يا عليم يا رزاق يا كريم

مينا: ماترش ميا يا راجل قصاد المدرج عشان تستفتح

الساعي:يا كابتن المحاضرة لسة الساعة 8 مفيش دخول دلوقت

مينا:هدخل يعني هدخل..عليا النعمة هدخل هاااا

الساعي: قفل الباب في وشه ودخل جوا

مينا : يا ابن الدزمة انت هتضيع عليا المحاضرة شكلك

مينا: اما اروح اجيب كوباية شاي سخن مولع

الراجل: تؤمر بأيه يا فندم

مينا : شاي خمسينة بنعناع

الراجل: ايه ايه...مفيش نعناع

مينا: ومفيش نعناع ليه

الراجل : هو كده مفيش نعناع على الشاي ..النعناع لوحده

مينا :طيب هات نص كوباية شاي ونص كوباية نعناع

الراجل: خد فلوسك اهي

مينا:طب والشاي ابو نعناع فين

الراجل:اوووف

مينا:اوووف على دماغك...ابن دزمة صحيح


كان فات حوالي ساعة ونص وهو واقف في الكافتيريا عشان يشرب شاي

قرر انه يرجع للمدرج عشان يلحق مكان وبالفعل حجز مكان وخرج تاني عشان
يجيب شاي من كافتيريا تانية...

ونجح انه يجيب المرة دي ..دخل المدرج

وفجأة

لقى مين اعد مكانه ...مين مين مين....لقى مريم فارشة كل حاجتها وبتشرب كابتشينووووووووووووووووو



مينا : بصوت لا يطاق....ايييييييييه ده يا هانم...هي وكالة من غير بواب

مريم :وطي صوتك من فضلك انا بتكلم بهدوء وبأدب

مينا:هي دي طريجتي..عاجبك ولا مش عاجبك

مريم:طيب انا مش هقوم

مينا: هروح للعميد يجي يقومك

مريم:ههههههههههههههههههه

مينا:بتضحكي على ايه يا باردة

مريم: لم نفسك

مينا: شايفاني مبعتر في الارض ولا اييييييييه

مريم: مش هتحضر...هههههههههههههه

مينا :عليا الطلاج لأحضر غصب عنك وعن عين الدك....

وفجأة سمع صوت الدكتور بيناديله !!!!!!!!!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ياااااااااارب تعجبكم


  رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
البوم(بتحس بى) لـ برسوم القمص اسحق بالاشتراك مع مريم شوقى ومريم بطرس avatakla منتدى الترانيم 0 09-24-2011 07:19 AM
الفرق بين الولد والبنت زمان ودلوقتى بنت الست العدرا منتدى المواضيع المحزوفه والمكرره 1 06-22-2011 02:35 AM
قصة كنز بين يديك ايمان منتدى القصص 5 11-16-2009 12:56 AM
مقارنه بين كمبيوتر الولد والبنت pishoy المنتدى الفكاهى 8 05-07-2009 10:30 AM
ترحيب ب مينا مينا بنت الانبا تكلا منتدى التعارف والترحيب بالاعضااء 3 06-19-2008 04:05 PM


الساعة الآن 12:54 PM


† هدف خدمتنا: "‎ذوقوا وانظروا ما أطيب الرب‎" مزمور 34 : 8 †
† مبدأ خدمتنا: "ملعون من يعمل عمل الرب برخاء‎" ارميا 48 : 10 †
† شعار خدمتنا: "ليس لنا يا رب ليس لنا لكن لاسمك أعط مجدا‎" مزمور 115 : 1 †